lørdag den 5. juli 2008

To dage til afgang

Så er der kun to dage til vi skal afsted! Spændingen begynder at kunne mærkes, og de sidste gøremål er ved at være klaret. Weekenden er gået med at få vasket tøj, så jeg ikke kommer til at mangle rene underbukser, og min kæreste har været så dejlig at sørge for at få tøjet strøget.

Jeg regner med at kunne nøjes med én taske til bagage, og så skal jeg selvfølgelig også have en taske til håndbagage til kamera, opladere og så videre. Den indtjekkede bagage må veje 23 kg, og jeg ligger vist lige på grænsen, men mon ikke det går.

I morgen går turen først hjem til mine forældre, så bilen kan stå sikkert under rejsen, og bagefter kører Mette eller Nicolai os op til Kirsten og Bjarne, så der ikke er så langt til Billund Lufthavn, hvor vi skal flyve fra. Turen over vandet kommer til at tage mere end 13 timer i alt, så det bliver en lang rejse, men jeg glæder mig nu rigtig meget til at komme afsted!

1 kommentar:

Line sagde ...

Der skulle vist ikke mangle noget i den mega kuffert! Hav en RIGTIG god tur ;-)